Nå får du rimelige smarte mobilabonnement skreddersydd for barn.

Vi håper barnet ditt har fått en trygg introduksjon til den digitale verden med Xploras smartklokke for barn. De fleste foreldre ønsker etter hvert å la barnet gå over til en mobiltelefon. Hos OneCall får du nå et ekstra godt tilbud på skreddersydde mobilabonnement til barn under 13 år. 

Du har full kontroll på kostnadene – på disse abonnementene må alle kostnader utover månedsavgiften forhåndsbetales, enten via Vipps eller ved å fylle på saldo. Vi anbefaler at du som forelder laster ned OneCall-appen slik at du kan kjøpe datapakker eller fylle på saldo for bruk utover det som er inkludert i abonnementet. Velg hvilket abonnement som passer best under.

Gjør det billigere å kjøpe telefonabonnement til barna med barnerabatt på FolkePakka Kontroll

Trenger du også en mobil?

Hos OneCall har vi også mobiltelefoner som passer for alle, også de som kjøper sin første mobiltelefon. De mest populære er de rimeligste NestenNy-modellene våre, men du kan selvfølgelig velge hvilken modell du selv mener passer best. 

Les mer om mobil til barn her

Har du spørsmål om våre mobilabonnement for barn?

Ja, selvfølgelig! For å beholde nummeret og overføre til mobiltelefonen velger du bare «Behold ditt nummer» når du bestiller abonnement. Husk at det må være eieren av mobilnummeret som legges inn som «Foresatt» i bestillingen.

De fleste telefonmodeller har muligheter for å stenge tilgang til enkelte apper/nettsider og hva telefonen kan brukes til. Det beste her er å lese seg opp på hva telefonmodellen dere har kan tilby.

Vi skulle ønsker dette var enda enklere, men siden dette er et skreddersydd tilbud til barn må du først kjøpe abonnementet før du går inn i nettbutikken og kjøper mobiltelefon. Du vil da få beskjed om å logge inn med det abonnementet du har. Er du allerede OneCall-kunde kan du selvfølgelig kjøpe mobiltelefon via din bruker først.

Du velger selv datamengden som passer forbruket, i tillegg får du Fri Tale og SMS inkludert. Som alltid har du også Fri Fart, 4G og TaMedData på ditt abonnement. For annen trafikk som bruk i utlandet og spesialnummer benytter du en egen saldo som du enkelt fyller på via vår app eller Mine Sider.

Nei, det trenger du ikke. Det holder med navnet til en forelder eller foresatt når du bestiller abonnementet.

Du kan enkelt fylle på din saldo på Mine Sider eller i appen vår med bankkort eller Vipps.

Har du brukt opp din inkluderte datamengde kan du enkelt kjøpe en ekstra datapakke for inneværende måned på Mine Sider, eller via appen vår. 

Dersom du har saldoverdi og du fortsetter å bruke data etter datapakken er tom, vil forbruket trekkes fra saldoen. Pris: 0,99 per MB data.

Du kan kjøpe kjøpe så mange datapakker du vil om du betaler med Vipps eller bankkort. Men kun to datapakker per måned kan settes på fakturaen din.

Jepp, du kan bruke mobilen i EU/EØS akkurat som i Norge.

Kundeservice-chat UNO-chat