Mobilabonnement: PrøveKjøp
Et mobilabonnement der du kun betaler 99,-/mnd. i 2 måneder mens vi finner ut hvilket abonnement som passer best for deg.
Bruk mobilen så mye du vil i 2 måneder
*Hastigheten på mobildata reduseres etter 100 GB. Tale, SMS/MMS kan brukes i EU/EØS til samme pris som i Norge. PrøveKjøp inkluderer 10 GB mobildata i EU/EØS, deretter belastes det 0,02 kr/MB. Inkludert bruk gjelder også fra Norge til Norden. Det er egne priser fra Norge til utlandet (både land i og utenfor EU/EØS), skip, offshore og spesialnummer. Les mer her.
PrøveKjøp kan kun testes én gang per kunde
Hos OneCall får du rå fart og dekning i 99% av Norge, i tillegg har vi DekningsGaranti for alle nye kunder!
Vi har ikke tro på liten skrift og skjulte kostnader. Hos oss skal du få det du trenger, til lavest mulig pris, og vi mener med hånda på hjertet at tilfredshet knytter sterkere bånd enn bindingstid. Derfor har vi ikke nettopp det, bindingstid. Våre kunder skal bli fordi de vil –ikke fordi de må.
Fri Tale og SMS gjelder i hele Norge, til Norden og i EU/EØS. Egne priser gjelder fra Norge til EU/EØS/utlandet.
Ja, EU er faktisk inkludert. For deg som har Fri tale og SMS gjelder dette til norske nummer, fra EU. For databruk i EU-land, har du det samme inkluderte datamengde i abonnementet ditt som hjemme. For annet bruk, gjelder priser som i Norge. I EU/EØS med FolkePakka Full Data kan du bruke 50 GB data og betaler kun 0,02 kr per MB etter det. Med FamiliePakka Full Data kan du bruke 100 GB data og betaler kun 0,02 kr per MB etter det. PrøveKjøp inkluderer 10 GB mobildata i EU/EØS, deretter belastes det 0,02 kr/MB.
NettSlett er inkludert i abonnementet ditt, og medfører ingen ekstra kostnader for deg. NettSlett er en forsikring som sikrer deg råd, veiledning og hjelp hvis du for eksempel skulle oppleve uønskede hendelser på nett.
For mer informasjon se her.
Slik fungerer PrøveKjøp
-
Bestill PrøveKjøp
For bare 99,-/mnd i to måneder kan du prøve OneCall helt uten forpliktelse og bindingstid.
-
Bruk mobilen
Du får ubegrenset mobildata, så du kan bruke mobilen slik du pleier. Vi holder deg oppdatert på forbruket underveis.
-
Vi anbefaler
Etter prøveperioden anbefaler vi et abonnement basert på ditt forbruk. Men du bestemmer helt selv hva du vil ha.
Vi hjelper deg med bestillingen
Har du spørsmål om mobilabonnement eller trenger hjelp med registrering? Vi ringer deg mellom kl. 09.00 og 17.00 på hverdager.
På helligdager betjenes ikke bestillingshjelpen.
Henvendelser fra og med 21. desember 2024 til og med 1. januar 2025, blir håndtert fortløpende fra 2. januar 2025.