Nyhet! FolkePakka 0GB

Les mer og bestill

FolkePakka 0GB - for deg som nesten ikke bruker mobildata

Visste du at 1 av 4 nordmenn nesten ikke bruker mobildata i det hele tatt? Hvis du er en av dem, har vi en god nyhet til deg. Nå har du nemlig muligheten til å velge et mobilabonnement helt uten mobildata. Vi kaller det FolkePakka 0GB.

Bruker du mobilen mest til å ringe og sende SMS?

Velger du FolkePakka 0GB får du et mobilabonnement helt uten mobildata og med ubegrenset bruk av tale og SMS for kun 99,- mnd. Det er perfekt for deg som bruker mobilen aller mest til å ringe og sende SMS, og som foretrekker å koble deg på trådløst nett i stedet for å bruke mobildata. Men dersom du plutselig skulle få bruk for mobildata kan du selvsagt kjøpe ekstra datapakker på Mine Sider eller via appen vår. Som vi sier; Bruk mobilen akkurat som du vil, men ikke betal mer enn du må. 

Se våre mobilabonnement her

Spørsmål om FolkePakka?

Det er ikke inkludert mobildata i FolkePakka 0GB, men du kan fremdeles kjøpe datapakker. Det kan du gjøre på Mine Sider eller i OneCall-appen. Ønsker du å endre mobilabonnementet så du får en fast mengde mobildata i måneden, kan det også gjøres der.

Ja. Selv om du har valgt Bare Data, vil det fremdeles være mulig å ringe og sende SMS/MMS. Forskjellen er at du betaler per minutt/oppstart og SMS, i stedet for å ha inkludert ubegrenset mengde.

Pris per ringeminutt: 0,99 kr
Oppstartsminutt: 0,99 kr
Pris per SMS: 0,69 kr

Nei, dersom du ikke har aktivert Fri Tale og SMS eller noen andre tjenester, skal du heller ikke betale noen ting.

Valget er ikke bindene, du velger selv når du trenger Fri Tale og SMS. Men dersom du ikke ønsker Fri Tale og SMS neste måned, må du selv deaktivere det. Husk at aktivering og deaktivering vil gjelde fra neste måned, så det må gjøres før månedsskifte.

TaMedData gjelder kun i mobilabonnement hvor det er inkludert en fast mengde GB i måneden.

MMS er alltid inkludert i ditt abonnement, bare husk å ha mobildata påskrudd når du sender MMS.

Derfor bør du velge OneCall

  • Vi har ingen bindingstid - våre kunder blir fordi de trives
  • Du har alltid full kontroll og oversikt over forbruket ditt i OneCall-appen
  • Som OneCall-kunde kan du kjøpe mobiler og tilbehør i vår nettbutikk (velg DelBetaling uten renter og gebyrer, eller betal alt med en gang)
  • Vi har Norges hyggeligste kundeservice
  • Super Telia-dekning

Bestill her

Vi hjelper deg med bestillingen

Har du spørsmål om mobilabonnement eller trenger hjelp? Vi ringer deg innen en time, mellom 9 og 16 på hverdager.
Påskeuken: Vi ringer mellom 13:00 og 15:00, mandag til onsdag.
På helligdagene betjenes ikke Bestillingshjelpen.

Hvordan bli kunde...

  1. Bestill mobilabonnement på onecall.no.
  2. Vi sier opp avtale med din nåværende mobiloperatør.
  3. SIM-kort sendes til din folkeregistrerte adresse.
  4. Aktiver SIM-kortet - Voilà, velkommen til OneCall!

Chat med oss!

Uno hjelper deg!

Uno hjelper deg!

Bruk chatboten vår for svar med en gang. Han kan svare på det meste.

Kundeservice chat

Kundeservice chat

  • Mandag til fredag: 10:00 - 18:00
  • Lørdag: 10:00 - 15:30
  • Søndag: Stengt

Hei der!

Vurderer du å bli kunde, eller lurer på noe angående våre mobilabonnementer?

Da kan du ta en prat med oss her, så hjelper vi deg gjerne! :)