Mobilabonnement: Kontantkort
Kontantkort er for deg som kanskje ikke bruker mobilen så mye og ønsker full kontroll på forbruket ditt.
Hos OneCall får du rå fart og dekning i 99% av Norge, i tillegg har vi DekningsGaranti for alle nye kunder!
Vi har ikke tro på liten skrift og skjulte kostnader. Hos oss skal du få det du trenger, til lavest mulig pris, og vi mener med hånda på hjertet at tilfredshet knytter sterkere bånd enn bindingstid. Derfor har vi ikke nettopp det, bindingstid. Våre kunder skal bli fordi de vil –ikke fordi de må.
Slik bestiller du Kontantkort
-
Bestill
Legg enkelt inn bestilling på Kontantkort for 0,- pr. måned.
-
Vi fikser
Vi sier opp ditt nåværende abonnement og ordner det som må ordnes.
-
SIM-kort
Velg om du vil hente SIM-kort i butikk eller få det hjem i postkassen.
-
Aktiver
SIM-kort aktiveres på ønsket tidspunkt eller du aktiverer selv i Mine sider.
Vi hjelper deg med bestillingen
Har du spørsmål om mobilabonnement eller trenger hjelp med registrering? Vi ringer deg mellom kl. 09.00 og 17.00 på hverdager.
På helligdager betjenes ikke bestillingshjelpen.
Mest stilte spørsmål
Som kontantkortkunde betaler du for det du bruker, dvs. at det heller ikke er noe ekstra tjenester inkludert.
Tale, SMS/MMS til norske nummer fra EU og databruk i EU-land, har samme pris som i Norge.
Egne priser gjelder fra Norge til utlandet, for fly, ferje og skip, til spesialnumre og bruk utenfor EU/EØS
Se priser her:
Samtaler til spesialnummer, Utlandspriser, Ferge/fly
For å bli kunde må du bestille mobilabonnement via våre nettsider.
Finner du ikke fram kan du alltid kontakte kundeservice på 479 44 444.
Du trenger ikke si opp ditt nåværende mobilabonnement, dette fikser vi.
Nei, hos OneCall har vi ingen bindingstid på våre abonnement.