Stemmer fakturaen min?

Stemmer fakturaen min?

Som kunde hos OneCall vil vi gi deg superlave priser og et billig mobilabonnement som passer til ditt bruk. Har allikevel mobilregningen blitt høyere enn forventet, kan du gå igjennom denne sjekklista:

Er du ny kunde?

Du får etterhvert faktura for en måned av gangen. Men i den første fakturaen du får fra oss betaler du både for den måneden du ble kunde, og for måneden etter. Den første måneden betaler du såklart bare fra da SIM-kortet ditt ble aktivert, det ser sånn ut:

  1. Ble SIM aktivert dag 1-10 betaler du full månedsavgift + avgift for neste måned.
  2. Ble SIM aktivert dag 11-20 betaler du 2/3 månedsavgift + avgift for neste måned.
  3. Ble SIM aktivert dag 21-siste betaler du 1/3 månedsavgift + avgift for neste måned.

Har du brukt mer data enn det du har inkludert i mobilabonnementet ditt?

Da går nemlig taksameteret fort. Du kan til enhver tid følge med på forbruket ditt av mobildata på Mine Sider, eller i appen vår, One. Når du ser du er i ferd med å gå over inkludert data, kan det lønne seg å kjøpe en ekstra datapakke. Bruker du stadig mer data enn det du har inkludert kan du vurdere å oppgradere datamengden i abonnementet ditt.