7 gode grunner til å kjøpe FamiliePakka før ferien

Hvordan høres det ut å samle familiens mobilbruk på én faktura før dere tar ferie? Det er mange grunner til å velge en knotefri familieløsning for mobilbruken deres. Les alle de 7 grunnene til å velge FamiliePakka under.

I ferien bruker familien gjerne mobilen enda mer enn ellers; vi tar flere bilder, bruker morsomme reiseapper, googler informasjon, og har god tid til å lese nyheter og oppdatere oss i sosiale medier. Barna følger kanskje noen youtubere - og hvem vet om det ikke kunne friste å streame en film også?

Samlet sett kan det bli mange timers databruk på familien i ferien, fordelt på både nyttige formål og ren underholdning og familiekos.

Null problem - her er 7 grunner til at det er smart å samle flokken i et abonnement, nemlig FamiliePakka:

1. Fleksibelt med felles datamengde

Familien har felles datamengde, du kan velge datamengde på 2, 5, 15, 30 eller 60 GB. Sjefen i familien fordeler mobildataen mellom familiemedlemmene via appen. Skulle mor trenge mer og minstemann trenge mindre, er det superenkelt å endre.

2. Full kontroll i appen

Usikker på familiens mobilbruk? Kostnader, databruk, tidsbruk ...? I appen får du svar på dette og kan dessuten enkelt kjøpe ekstra datapakker eller aktivere diverse sperrer.

Les også: Nå er FamiliePakka enda billigere og enklere

3. For alle slags familier - i alle størrelser

FamiliePakka passer enten dere er ganske få eller nokså mange i familien. Abonnementet gjelder nemlig for to til ti familiemedlemmer. Dere må faktisk ikke ha samme adresse heller, i dag bor man jo noen ganger her og noen ganger der. Mine barn, dine barn, våre barn, osv. er helt normalt. Dessuten skal kanskje svigermor få være med også?

NYHET: Nå kan man være opptil 10 medlemmer i FamiliePakka.

4. Bruk mobilen som vanlig i EU

Skal dere reise ut av Norge i ferien? Frykt ikke. Så lenge dere befinner dere innenfor EU/EØS er det ingen grunn til å bekymre seg for hvordan mobilregningen blir etter ferien. Tvert imot, med FamiliePakka kan dere bruke mobilen på akkurat samme måte som dere gjør i Norge!

Vær imidlertid oppmerksom på at egne priser gjelder på reisen mellom Norge og EU/EØS-land, utenfor EU/EØS og på ferje og fly.

Få full oversikt over alle utlandspriser på våre nettsider.

5. Norges beste 4G-dekning

La oss være enige om at en god datapakke ikke er mye verdt om det ikke er dekning der du befinner deg. Den gode nyheten er at du som OneCall-kunde er koblet til Telias 4G-nett, som ifølge mediehuset TEK.no er best i Norge! Det er med andre ord et stabilt nett med god hastighet og stor kapasitet. Dekningskartet kan du studere her.

6. TaMedData - bruk neste måned

Noen perioder må mobilen vike for andre aktiviteter, som ekstra jobbing, eksamenslesing, fotballkamper og andre hobbyer. Mindre tid på mobilen betyr som regel mindre databruk. Men, ingen grunn til bekymring, ubrukt mobildata overføres automatisk til neste måned. Det er jo som regel bare et tidsspørsmål før mobilbruken kanskje tar seg opp igjen!

PS! TaMedData gjelder også innenfor EU/EØS.

7. Mange brukere, men bare én faktura

Enklere og mer oversiktlig blir det faktisk ikke: Med FamiliePakka er det én faktura å forholde seg til, enten dere er to eller ti i familien.

Usikker på om FamiliePakka lønner seg for dere? Sjekk kalkulatoren og se hva du kan spare for din familie.  

Les mer om FamiliePakka

Les flere artikler

Chat med oss!

Uno hjelper deg!

Få svar med én gang

Åpent

Kundeservice chat

Mandag til fredag: 08:00 - 18:00
Lørdag: 10:00 - 15:30
Søndag: Stengt

Stengt

Hei der!

Vurderer du å bli kunde, eller lurer på noe angående våre mobilabonnementer?

Da kan du ta en prat med oss her, så hjelper vi deg gjerne! :)