De smarteste mobilabonnementene akkurat nå

Mobilvanene våre endrer seg raskt, og det stiller stadig større krav til operatørene. Se hvordan OneCalls abonnement gjør mobilhverdagen din enklere.

- Folk bruker mobiltelefonen mye mer enn før, og det er ikke så rart. Alt av hverdagsteknologi er jo nå tilgjengelig i den lille, rektangulære boksen, sier Jonatan Asplin, sjef for kundeutvikling i OneCall.

Det er spesielt én stor forskjell på gårsdagens og dagens måte å bruke mobilen på.

- Vi ringer mindre og surfer mer. Nå streamer vi også mer video enn før, selv når vi ikke har WiFi-tilgang, og mange - spesielt barn og unge - bruker heller kommunikasjonsplattformer som Messenger og Whatsapp når de skal snakke sammen, forklarer han.

Les også: Så mye mobildata kreves til spilling, strømming og surfing

Full fleksibilitet

Hvor mange gigabyte mobildata som er inkludert i måneden betyr derfor mye når Ola og Kari skal velge mobilabonnement i 2021. Derfor har OneCall gjort det superenkelt å justere dette opp og ned, avhengig av hvor mye du faktisk trenger.

- Du kan velge mellom 0 til 25 GB, fra 99,- og opp til 439,-. og skulle du ombestemme deg i løpet av måneden, kan du enkelt opp - eller nedjustere mobilabonnementet ditt på Mine Sider eller i One-appen, forklarer Asplin.

Hverdagsinnovasjon gir enklere mobilhverdag

- Hele poenget når vi utvikler produkter er at de skal forenkle hverdagen til kundene våre. Det er dette vi internt i selskapet kaller hverdagsinnovasjon.

Han forteller at det er denne hverdagsinnovasjonen som gjør at du - uansett hvilket OneCall-abonnement du velger - kan være trygg på at du:

  • Får verdi for pengene. Det skal alltid være rimelig å være kunde hos OneCall. Du skal alltid oppleve at du får mer verdi hos oss enn konkurrentene våre.
  • Kun betaler for det du bruker. Hos oss skal du bare betale for det du har inkludert i abonnementet ditt. Ingen ekstrakostnader eller andre avgifter eller skjulte gebyrer.
  • Har full kontroll. Det er enkelt og oversiktlig å være OneCall-kunde. Du har full kontroll over egen mobilbruk, og familiens forbruk om du har familieabonnement.
  • Alltid er oppdatert. Du vet hva som kommer på fakturaen neste måned. Last ned One-appen, så er du alltid oppdatert.

Se hvilket mobilabonnement som passer deg her.

Les flere artikler

Chat med oss!

Uno hjelper deg!

Få svar med én gang

Åpent

Kundeservice chat

Mandag til fredag: 08:00 - 18:00
Lørdag: 10:00 - 15:30
Søndag: Stengt

Åpent

Chat med et menneske

Hei der!

Vurderer du å bli kunde, eller lurer på noe angående våre mobilabonnementer?

Da kan du ta en prat med oss her, så hjelper vi deg gjerne! :)