Nyhet! FolkePakka med Bare Data

Se våre mobilabonnement

Bruker du omtrent bare mobildata?

Er du en av dem som kommuniserer mest gjennom Messenger, What´s app, Facetime og Snapchat? Du bruker kanskje ikke tradisjonell tale og SMS så mye? Da har vi en god nyhet.

Nå kan du ta bort Fri Tale og SMS i alle våre FolkePakka-abonnement. Da blir mobildataen 99,- billigere, og du slipper å betale for noe du ikke bruker. Skulle du ha behov for å ringe eller sende SMS, er det heller ikke noe problem. Da betaler du enkelt og greit per minutt/SMS.

Trenger du et abonnement med masse mobildata inkludert? Les mer om FolkePakka 30GB her.

Se våre mobilabonnement her

Spørsmål om FolkePakka?

Det er ikke inkludert mobildata i FolkePakka 0GB, men du kan fremdeles kjøpe datapakker. Det kan du gjøre på Mine Sider eller i OneCall-appen. Ønsker du å endre mobilabonnementet så du får en fast mengde mobildata i måneden, kan det også gjøres der.

Ja. Selv om du har valgt Bare Data, vil det fremdeles være mulig å ringe og sende SMS/MMS. Forskjellen er at du betaler per minutt/oppstart og SMS, i stedet for å ha inkludert ubegrenset mengde.

Pris per ringeminutt: 0,99 kr
Oppstartsminutt: 0,99 kr
Pris per SMS: 0,69 kr

Nei, dersom du ikke har aktivert Fri Tale og SMS eller noen andre tjenester, skal du heller ikke betale noen ting.

Valget er ikke bindene, du velger selv når du trenger Fri Tale og SMS. Men dersom du ikke ønsker Fri Tale og SMS neste måned, må du selv deaktivere det. Husk at aktivering og deaktivering vil gjelde fra neste måned, så det må gjøres før månedsskifte.

TaMedData gjelder kun i mobilabonnement hvor det er inkludert en fast mengde GB i måneden.

MMS er alltid inkludert i ditt abonnement, bare husk å ha mobildata påskrudd når du sender MMS.

Derfor bør du velge OneCall

  • Vi har ingen bindingstid - våre kunder blir fordi de trives
  • Du har alltid full kontroll og oversikt over forbruket ditt i OneCall-appen
  • Som OneCall-kunde kan du kjøpe mobiler og tilbehør i vår nettbutikk (velg DelBetaling uten renter og gebyrer, eller betal alt med en gang)
  • Vi har Norges hyggeligste kundeservice
  • Super Telia-dekning

Bestill her

Hvordan bli kunde...

  1. Bestill mobilabonnement på onecall.no.
  2. Vi sier opp avtale med din nåværende mobiloperatør.
  3. SIM-kort sendes til din folkeregistrerte adresse.
  4. Aktiver SIM-kortet - Voilà, velkommen til OneCall!

Vi hjelper deg med bestillingen

Har du spørsmål om mobilabonnement eller trenger hjelp? Vi ringer deg innen en time, mellom 9 og 16 på hverdager.
Påskeuken: Vi ringer mellom 13:00 og 15:00, mandag til onsdag.
På helligdagene betjenes ikke Bestillingshjelpen.

Chat med oss!

Uno hjelper deg!

Uno hjelper deg!

Bruk chatboten vår for svar med en gang. Han kan svare på det meste.

Kundeservice chat

Kundeservice chat

  • Mandag til fredag: 10:00 - 18:00
  • Lørdag: 10:00 - 15:30
  • Søndag: Stengt

Hei der!

Vurderer du å bli kunde, eller lurer på noe angående våre mobilabonnementer?

Da kan du ta en prat med oss her, så hjelper vi deg gjerne! :)