Dette er den nye FolkePakka

Mobilabonnement, basert på dine behov

Det er ikke alltid du bruker mobilen din likt hver måned. Derfor kan du nå justere mobildata opp og ned etter behov - eller slå det helt av. Du kan også endre til Bare Data, hvis du ikke ringer noe særlig. Alt kan gjøres enkelt i appen vår og på Mine sider.

Noen av de beste fordelene i markedet!

  • Ingen bindingstid, selvsagt. Hos oss skal du være fordi du er fornøyd, ikke fordi du må.
  • Fri Tale og SMS til Norden Har du Fri Tale og SMS kan du også ringe og tekste til Norden, helt uten ekstra kostnad.
  • TaMedData Ikke brukt opp mobildataen din? Vi flytter den til neste måned!
  • EU inkludert Bruk mobilen på reise, uten å bekymre deg for mobilregningen.

Mest stilte spørsmål

Med FolkePakka kan du selv velge hva du vil ha inkludert! Velg datamengden som passer ditt forbruk, og om du vil ha Fri Tale og SMS inkludert, eller ikke. I tillegg får du fri fart, 4G og TaMedData.

Ja, det gjør det. For deg som har Fri tale og SMS gjelder det til norske nummer fra EU. For databruk i EU-land, har du det samme inkludert i abonnementet ditt som hjemme. For annet bruk, gjelder priser som i Norge.

Overforbruk data/tale/SMS/MMS

  • Samtaler til spesialnummer
  • Varekjøp (CPA)
  • Trafikk og pris i/til utlandet
  • Ferge/fly

Nei, hvis du aktiverer Fri Tale og SMS vil det gjelde fra neste måned.

MMS er alltid inkludert i ditt abonnement, bare husk å ha mobildata påskrudd når du sender MMS.

Det er ikke inkludert mobildata i FolkePakka 0GB, men du kan fremdeles kjøpe datapakker. Det kan du gjøre på Mine Sider eller i OneCall-appen. Ønsker du å endre mobilabonnementet så du får en fast mengde mobildata i måneden, kan det også gjøres der.

Hvordan bli kunde...

  1. Bestill mobilabonnement på onecall.no.
  2. Vi sier opp avtale med din nåværende mobiloperatør.
  3. SIM-kort sendes til din folkeregistrerte adresse.
  4. Aktiver SIM-kortet - Voilà, velkommen til OneCall!

Vi hjelper deg med bestillingen

Har du spørsmål om mobilabonnement eller trenger hjelp? Vi ringer deg innen en time, mellom 9 og 16 på hverdager.
Påskeuken: Vi ringer mellom 13:00 og 15:00, mandag til onsdag.
På helligdagene betjenes ikke Bestillingshjelpen.

* Fri bruk av minutter, SMS, MMS og inkludert data i Norge og EU/EØS. Egne priser gjelder fra Norge til utlandet, for fly, ferje og skip, til spesialnumre og bruk utenfor EU/EØS.

Chat med oss!

Uno hjelper deg!

Uno hjelper deg!

Bruk chatboten vår for svar med en gang. Han kan svare på det meste.

Kundeservice chat

Kundeservice chat

  • Mandag til fredag: 10:00 - 18:00
  • Lørdag: 10:00 - 15:30
  • Søndag: Stengt

    Skjærtorsdag: 10:00 - 16:00
    Langfredag: 10:00 - 16:00
    Påskeaften: 10:00 - 15:30
    2. påskedag: 10:00 - 16:00

Hei der!

Vurderer du å bli kunde, eller lurer på noe angående våre mobilabonnementer?

Da kan du ta en prat med oss her, så hjelper vi deg gjerne! :)