Heisann! Det ser ut som at JavaScript er deaktivert. Våre nettsider er avhengig av JavaScript for å fungere som tiltenkt. Vennligst aktiver JavaScript, eller bruk en annen nettleser der JavaScript er aktivert.
Hjem Kundeservice Trenger du litt hjelp? Tilbakestill søk Søk her Bestille og aktivere SIM PIN- og PUK-kode Faktura Velg kategori, slik at vi kan hjelpe deg på best mulig måte. Ny kunde? Bestill abonnement Aktivere SIM-kort Hente SIM-kort i butikk Overføring av mobilnummer Din første faktura Faktura og betaling Forklaring av fakturaen Betalingsutsettelse Inkasso AvtaleGiro eFaktura Motta faktura på e-post eller brev Få alt på én felles faktura Varekjøp med mobil og Strex SIM-kort, PIN- og PUK-koder PIN- og PUK-koder Bestill SIM-kort Aktiver SIM-kort Ekstra SIM-kort eSIM Teknisk hjelp Feilsøk mobildata Feilsøk SMS Feilsøk MMS Hjelp med mobilen Dekning og hastighet 5G dekning Dekningskart Driftsmeldinger 4G-tale og Wifi Tale Mobilreparasjon og service Bestill reparasjon Hva koster det? Hvordan sender jeg inn telefonen? Får jeg lånetelefon? Hva skjer med lagret informasjon? Må jeg slå av skjerm- og telefonlås? MobilForsikring Eierskifte Bli kunde - nummeret eies av en annen person Bli kunde - nummeret eies av en bedrift/organisasjon Overlate abonnementet til en annen Eierskifteskjema Mobilkjøp Vår nettbutikk NestenNy mobil Rente- og gebyrfri DelBetaling MobilPant Mobilreparasjon Mobilabonnement FamiliePakka FolkePakka PrøveKjøp FolkePakka Kontroll Kontantkort Mobilt Bredbånd Full Data Vilkår Priser Tilleggstjenester Ekstra SIM-kort og Tvilling-SIM Datapakker MobilForsikring TaMedData Fri Tale i EU/EØS Se flere Trenger du fortsatt hjelp? Finner du ikke svaret på det du lurer på er vi klare til å hjelpe deg på telefon, chat og e-post. Kontakt oss
Ny kunde? Bestill abonnement Aktivere SIM-kort Hente SIM-kort i butikk Overføring av mobilnummer Din første faktura
Faktura og betaling Forklaring av fakturaen Betalingsutsettelse Inkasso AvtaleGiro eFaktura Motta faktura på e-post eller brev Få alt på én felles faktura Varekjøp med mobil og Strex
Mobilreparasjon og service Bestill reparasjon Hva koster det? Hvordan sender jeg inn telefonen? Får jeg lånetelefon? Hva skjer med lagret informasjon? Må jeg slå av skjerm- og telefonlås? MobilForsikring
Eierskifte Bli kunde - nummeret eies av en annen person Bli kunde - nummeret eies av en bedrift/organisasjon Overlate abonnementet til en annen Eierskifteskjema
Mobilabonnement FamiliePakka FolkePakka PrøveKjøp FolkePakka Kontroll Kontantkort Mobilt Bredbånd Full Data Vilkår Priser
Tilleggstjenester Ekstra SIM-kort og Tvilling-SIM Datapakker MobilForsikring TaMedData Fri Tale i EU/EØS Se flere